CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

star of the day :)

TiK tOk!


Get your own Digital Clock

Monday, February 28, 2011

TERSENTAK lalu TERSEDAR..


 Dengan Nama ALLAH YG PEMURAH LG MAHA PENYAYANG.

lame dah x updated blog ne..nak kate bersawang,,blom lg la an..hehehee..
sibuk??? xde lah sgt..cme xde mse untok diri sendiri...

sebenarnyer..aku tgah mencari sesuatu yg aku rse sgt xde dlm diri..haish..ape punye ayat la..tp tue ae ape yg aku rse..umm..mencari kekosongan dlm diri.. mungkin aku sendiri yg menjaohkan dri dr pancipta hingga sbbkan aku rase KEKOSONGAN ITU..

fatayat..( FYI..IT A program only for gur on friday afternoon)mungkin bnyk sedarkan aku..hidayah tue dtg dalam pelbagai bentuk...mugkin tue cara Allah tunjukkan pade aku..

Hidayah tue kne cari..dye x semestinyer datang sendiri... Amalina..ingat tue...jgan lah lalai..mse depan ko jaoh lg..

'ilmu susah nak masuk kalo hati x bersih'

ayat nie wat aku terpikir..ilmu aku susah nak masuk sebb nie ke...
Ya Allah trima kasih sebb sedarkan aku...
think about it AMALINA.

No comments:

Post a Comment

lagu ku ;)




Thanks A lots krane..dtg menjenguk!!:)