CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

star of the day :)

TiK tOk!


Get your own Digital Clock

Tuesday, November 29, 2011

Storm not Rainbow



Asalamualaikum...
kau penah x rse down sgt2..
down,murung,pening kepale memikirkan sesuatu....
bkn sbb tetbe relationship kau yg kat fb tue ilang..
bkn sbb bdk2 lelaki skola kau conteng satu2nyer gambar  adek kau yg kau ade..
bkn sbb manusia berkata sesuatu yg buruk mgenai diri kau....
bkn sbb kau rse mcm nk terjun bngunan..
tp sbb..

satu petang b4 kuliah kau bermula..
kau g tngkat plg atas kat bgnn pusat kau belajar..
pegi satu bilik..
bce kertas2 yg ade kat lua bilik tue..
tgk2 ade nme kau..
n tetbe..kau rse mcm ...
ape yg kau buat selame nie??
kau msk kelas ke x???
ape nk jd dgan kau???
KENAPA JADI MCM NI????
sume ayt2 tue berlegar2 kat dlm otak kau..
kau terasa nak bwk diri jauh dr semua org..
sume rse bercmpur...
malu..sedih..nak nangis...

nk salah kan sape???
masa yg kau x pandai jage??
ko-k yg kau kejar??
cuti midsem pertame ko sbgai bdk u yg kau x rse??
kwn2 yg ddk sebelah kau yg mse exm tue dyeowng dpt jwb soalan2 tu dan kau tidak??? 
paper midsem yg kau bru tao kau kne jwb hari slase pas cuti tue??
nk salah kan sape???

sume tue salah diri sendiri!!!
diri yg terlalu nk mncuba..
diri yg xtao menhargai mse..
diri yg selaloo x pikir ape effectnyer bile buat satu benda..
diri yg x reti nak belajar bila ade mse terluang...
diri yg selaloo menyerabutkan otak org len untuk pikir masalah ko!!
tue sume salah diri sndiri....

"IDOP ADALAH PILIHAN KAU...PILIH YG MNE BAEK...PIKIR YG DAH LEPAS...
@ FINAL YG MENANTI..PILIHLAH WAHAI HATI.."

2 comments:

  1. huu.mesti lah pernah rasa semua tuh.and u choose to cry throughout the day without being noticed by anyone kann?this is life.get up n survive :)

    ReplyDelete
  2. mm...thanks 4 that miss/mr/madam/dato/datin/puan/encik anonymous..life isnt easy..coz not evrythng we want..we have it..tq once again..;)

    ReplyDelete

lagu ku ;)

Thanks A lots krane..dtg menjenguk!!:)