CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

star of the day :)

TiK tOk!


Get your own Digital Clock

Monday, June 11, 2012

K.T.O.A

Kimia Tak Organik Asas

asalamualaikum..
yess!! 1 paper dah habis..
sekarang nie aq nak share ape yg aq rasa b4 selesai paper nie..
takut.risau.bimbang.
sbb bnyak yg aq x habis bace n x faham..
risau takut result nnti teruk..
mlm td..aq dah nak nanges..
*cengengkan..sikit2 nk nnges..*
pandang nota.latihan tue..
dah nmpak mcm kertas kosong..
polos!kosong!

hurm..
pening kepala sgt2..
then masa tue msg kawan2 dan individu yg dirasakan boleh membantu..
dan ada yg ckp mcm nie..

"Cuba ko tgk bola..nnti x pikir sgt pasal paper tue.."
=.='

"kalau ckp kat saya pon..saya hanya bole doakan je..cube cerita kat Allah"
;)

tp aq paling terharu..yg nie..


"Amalina yg sya kenal x mudah mengalah.."

pagi nie bkk mana yg smpat je..
dah x leh msk da..
concentrated aka tepu sgt2..
org belajar aq makan sorang2..
pastue kacow org..
suoh dyeorg cite pape pasal Inorganik..

mse nak exm td..
ili.ema.wicky cite pasal 1 eq..
masa nak jawab tue..
bakak soalan pertama!!
SCHRODINGER EQUATIONS!!
Alhamdulillah..
sekurang2nya.. 1 soalan dr berpuluh2 soalan tue..
betull.;D
dan terima kasih juga pada yg mengajar dan mendoakan kejayaan saya,,;)

disini..konklusinya..
kdg2 kta rasa mcm xley tahan sumethng tue..
Allah kan ada.. doa lah bnyak2..
buat solat hajat..
dan kalau ade masa, telefon la ibu ke ayah..
minta mereka doakan..
dan jgn lupa mintak guru2 kita halalkan segala ilmu yg merka berikan..
sbb tanpa ilmu itu..kita bkn sapa2..;)


empat lagi exm yang perlu dijawab..
semoga kejayaan itu milik saya dan kamu!!:)







No comments:

Post a Comment

lagu ku ;)

Thanks A lots krane..dtg menjenguk!!:)