CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

star of the day :)

TiK tOk!


Get your own Digital Clock

Friday, November 7, 2014

The G-Day!!!


Asalamualaikum.. 
ola.. hye.. 
after 3 years, me, myself finally a Degree's Holder..
Alhamdulillah..
All praise to Allah..
preparation atau debaran nak konvo tu.. 
dah start terasa masa nak pergi ambil Jubah Purple tu..
24 Oktober 2014, Jumaat..
gigih g beratur awal2.. 
pastu g pre-convo..
rupa2nya.. kawan dura tu..
kawan aku juga.. 
Allah mmg mudahkan urusan kitaorg..
mula2 ambil gambar kat dalam UKM.. 
pastu bila nak ambil gambar kat luar.. 
hujan selebat2 tidak..
tp bila dah sampai.. dah x hujan da..
dan bila dah ambil gambar..
masuk je dalam kereta balik.. hujan bukan men lebattt!!!
nasib bek..


holding each other..
takut jatuh!!!hahaha


sebelum hujan turun sekali lg..;D


'korang rse hari ni hujan lebat ke tidokk??"

Konvo start hari Sabtu.. aq rse yg hari2 g tgk konvo kecuali yg first day..
mula2.. kak ika, kak nani and din punya konvo..2 November..



din dang punya konvo!!


dengan kak ika..


ni dengan kak nani..

and hari isnin tu.. turn aq.. pagi tu.. berdebor.. sangat!!
dengan kerja kena buat.. bangun pagi buat kerja dulu..
baru pikir pasal nak siap untuk konvo.. 
jumpa ibu dgn ayah pon masa dalam DECTAR..


selfiefishh dalam tuu..


me and anis..:D


bebudak ni.. aq terjah dulu...lepas keluar dectar..
kiddo.. i love you!!


thanks mizi, aziera and suci sbb dtg..yg baju kuning tu..sibuk gak nak interframe!!




the oleo's..x sempat nak ambil dgn yg lelain..:(


masa semua org dah xde..smpt la ambil dgan diaorg..yeahh:D


terima kasih kesygn.. sbb tolong jadikan saya cantik haritu..
terima kasih.. i love yaa!!



ni berselfie dgn ibu and ayah.. terima kasih sbb dtg..
terima kasih sbb bg bunga..
terima kasih..;)



ade org nak merasa jubah purple.. kita bg je laa
btw.. thats my maksu.. thanks for coming!!:)

the last day of convocation.. turn pali, kak fany, kak intan and kak nor!!


ni gambo pepoyo je.. tp i like it!!


bila kita sengsorang je yg warna purple.. so kita tengah aee!!


geng2 terjah konvo hari last!!:D


dengan kak nor!!


dengan akak gojess!!:D 


nie je la jubah yg sempt merasa nak memakai nya.. next time..
xtao la..harap2.. lepas ni dpt smbung master.. then dapat sambung belajar sampai PHD.. amin...:)

rse mcm kejap je tiga tahun..mcm2 jadi..
semuanya pengalaman.. and everything did for goods..
untuk semua yang dah konvo..tahniah..
lepas ni semua dah ada haluan masing2..
harap kita x lupa satu sama lain..
dan untuk yang belum konvo.. good luck.. 
belajar elok2.. tahun depan turn kalian pulak..
doakan yang terbaik untuk kita semua..
and dear friends and family.. i love you..
thanks and sorry for everything..
doakan saya jadi manusia yang berguna.. 
kalau kita x dpt jumpa lagi lepas ni..
kita jumpa di syurga.. AMIN..;)

ouh ye... gambar dibawah ni..gambar tambahan..muehehe..


bohong la kalau dalam banyak gambo lawa2.. xde yg rare sket kann.. hehehe



No comments:

Post a Comment

lagu ku ;)

Thanks A lots krane..dtg menjenguk!!:)