CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

star of the day :)

TiK tOk!


Get your own Digital Clock

Monday, June 2, 2014

TRUST


Asalamualaikum..
last week merupakan hari yg sgt hectic..
ye la..mana nak last kelas.. mana nak buat thesis..
tula semua last minute.. so makan la..
meratap meraung pon x guna..
sebab bila dah jadi cmtu.. x boleh dah nak buat pape..
tp something nice minggu lepas..
i knew my friends much better..
i knew that i have someone who i can have shoulder to cry on..
i knew i have meet someone who new to me..
i knew i have someone who will be there for me..

Trust. Percaya..
nampak mcm senang..
sebab percaya, ada yg kena tikam belakang..
sebab percaya, ada keluarga yang terpisah..
sebab percaya, kau dapat kawan baru..
sebab percaya, macam-macam boleh jadi..

1 perkataan tapi banyak makna..
dalam hidup kau kena percaya 6 perkara..
Percaya pada:
Allah, Malaikat, Kitab-kitab, Rasul , Hari Kiamat dan Qada dan Qadar..
see.. Agama pon suruh kita percaya..
cuma macam mana cara kita percaya tu yang membezakan kita..

someone told me that,
i can do it, because i have faith, trust.
yeah.. maybe..
tapi dalam 100% percaya aq..
masih ada beberapa % aq x percaya..
maaf..
my bad..
sbb kalau terlalu percaya pada manusia ini..
kadang2 menyebabkan kau hilang pertimbangan,
bila percaya tu dikhianati..
mcm bila kawan kau yg rapat tetiba tinggalkan kau untuk kawan dengan orang lain..
mcm bila kau terkapai2, dan org sekeliling kau, berhenti, tengok dan jalan..
its hurt.. deep inside.. there might be caused me to use the phase,
Forgive but not forget..

tapi.. at the end..
semuanya tentang..macam mana cara kau percaya tu.;)
ouh ye..sekarang da JUNE..
kejap je masa..
less than 21 days left for me..
FIGHTING BABY!!
muahhahaa


No comments:

Post a Comment

lagu ku ;)

Thanks A lots krane..dtg menjenguk!!:)